ThatGirlNeedAHero

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av ThatGirlNeedAHero - 15 februari 2014 00:49

Glad Fredag! Eller vilken dag ni läser detta xd...
Idag har det varit en awesome dag!? Även om jag inte gillar Alla hjärtans dag. Venne varför. Kanske vore bättre om Men iaf. Först hade vi bara Matte No och So på skolan och typ sket i att plugga men gjorde lite iaf. Sen kolla vi på någon reklam grejj uppvisning. Den var sjuukt kul ^^ Och sen drog jag ner på stan med bästie fästie och hängde på station ett tag. Sen svek hon mig för att vara med en annan tjej och sen till hennes kille. Då gick jag och kollade på kläder. Köpte en tröja. (Bild kommer senare.) och sen träffa jag min kompis jag skulle vara med sen (min älskling bästie Linn?). Sen typ sminka vi oss. Drog till sjukan för hennes kompis var där. Och sen till disco. Helt awesome ?? Jaja. Man behöver ingen dejt till alla hjärtans dag. Det finns folk som inte har nån mamma på morsdag och pappa på farsdag så skit samma eller?!?!?
Saknar min fruga. Anna älskar sig sjukt min älskade älskling <3

Ps: Fönderar på att kolla på One Missed Call, vågar man? ;3

Presentation


This is my life.. interested?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du på mest? ;)
 Sofijah
 Eminem
 Avicii
 Rihanna
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 1D
 Paramore
 Evanescence
 Linkin Park
 Miley Cyrus
 Kay Perry
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards