ThatGirlNeedAHero

Alla inlägg under januari 2014

Av ThatGirlNeedAHero - 28 januari 2014 19:14

Så jäwla rädd. Allt faller bara. I need a hero. A real hero. Någon som inte var gjord av lögner..
Mitt liv rasar. Orkar inte vara med någon, endå inte utan någon. Jag vill inte vara ensam, men inte ha sällskap. Help me. Now..

Det gör fan ont att veta att du inte älskar mig. Att jag redan förstört allt. Men fuck. Vad trodde jag? Ingen har älskat mig förut. Varför skulle du? ??

Av ThatGirlNeedAHero - 25 januari 2014 19:55

En dag blir man ignorerad och kallad för massa saker. Andra skickar 3 killar på kik hjärtan, frågar vad jag gillar att göra och om jag vill hänga med dem efter skolan. What? Varför vågarar ni inte ses med mig i skolan eller inför FOLK?

Men Lörsags mys nu med mig själv och frukt ? Film/serie: teen wolf.

Av ThatGirlNeedAHero - 25 januari 2014 08:52

Mörgön! vakna ovanligt tidigt idag.. (För att vara JAG).. 07:40 . Var vaken till 02:30 i natt, så jag trodde att jag skulle sova till 10-11 som vanligt på helger xD Men nene.. Bråka med killen jag gilla förut.. I natt. Så jävla hårt att se allt som kännts bra försvinna.
Vi snacka hela tiden.. Du var den enda jag såg. Vi kände lika.. Typ. Men du fuckade allt. Att leka med människors känslor. Ush. Det äcklar mig att jag ens lärde känna dig! Fan.. Du hade ju endå fler tjejer.. :(

Av ThatGirlNeedAHero - 24 januari 2014 15:46

Tjaa!

 

Den här bloggen kommer handla om mitt liv, precis som alla andra bloggar xD ...

Jag är 13 år. Är hel svensk..Älskar musik över allt annat. Går i street dance, tränar ganska mycket.. (springer). osv osv..    Jaja. Jag kommer inte lägga ut bilder på mig själv/mitt ansikte, vänner och familj. Möjligt vis min katt o.o ... Jag har varit sjukt deppig under ett år, gjort massa saker. Men börjar må bättre nu, även om jag faller tbx. Det handlar om vänner, familjen, kärlek, mobbing.. m.m Och det är precis de jag kommer skriva om. Ja men ni kommer fatta   


//Kram, hoppas ni fortsätter kolla bloggen <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is my life.. interested?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du på mest? ;)
 Sofijah
 Eminem
 Avicii
 Rihanna
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 1D
 Paramore
 Evanescence
 Linkin Park
 Miley Cyrus
 Kay Perry
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards