ThatGirlNeedAHero

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av ThatGirlNeedAHero - 11 februari 2014 22:32

~ Han ~
-Har ett namn.
-Han är äldre än jag.
-Han är killen jag blev trygg med.
-Han som svek
-Han som fick mig stark, men endå till den svagste.
Fan.
All skit jag höll på med, jag la av mef allt! Du fick mig till en bättre nivå. Allt var bra. Det jag hållt på med var världelöst. Frågan jah ställde mig själv varje dag var: Var det jag? Var jah så? Verkligen? Idiot. Du är bättre! :)
-Men wtf?! Fy fan vilken skit du drog in mig i. Du gjort allt värre. Såren blev djupare för varje sår jag gjorde. Dagen blev jobbigare för varje timme. Jag kollar fortfarande våran konvertion. Fattar fortfarande inte vad som hände. Var det för jag inte dög till. Var inte lika sexig/snygh som de andra tjejerna du skrev med. Äckel!

Presentation


This is my life.. interested?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du på mest? ;)
 Sofijah
 Eminem
 Avicii
 Rihanna
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 1D
 Paramore
 Evanescence
 Linkin Park
 Miley Cyrus
 Kay Perry
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards