ThatGirlNeedAHero

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av ThatGirlNeedAHero - 12 februari 2014 22:08

Att skolka var visst en dålig ide. Jag valde att inte vara med på Spanskan för jah tycker det är onödigt att kunna mer än grunden i spanska och jag kan ju engelska!! Och sen orka jag inte alla blickar och fitt läraren på engelskan. Så jah fick frånvaro. Jag och min kompis sa att vi bråka och nu ska alla i hela världen blanda sig i MITT liv?!? :) J.A.G väljer om jah vill ha skit betyg. Jag väljer hur jag vill leva va? Varför ska ni det? Fattar faktist inte. Skit värld man lever i. Orkar inte. Två lektioner, men härrääjäwlar vad alla ska veta varför, vad som hänt osv osv :) *Happy* -_- NOT BITCHES, tror ni jag blir glad av att alla ska veta vad som hänt. Vet ni? Om jag ville att ni skulle veta vad som hänt skulle jag kunna ställa mig på en scen mitt framför alla och skrika ut min historia! ?Om ni vill veta nå kan ni börja med aty lägga ner skit pratet och sen börja med att fråga om jag är okej. Tack.

Kram ?

Presentation


This is my life.. interested?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du på mest? ;)
 Sofijah
 Eminem
 Avicii
 Rihanna
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 1D
 Paramore
 Evanescence
 Linkin Park
 Miley Cyrus
 Kay Perry
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards