ThatGirlNeedAHero

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Skola :3

Av ThatGirlNeedAHero - 3 februari 2014 14:32

Börjar bli lite smått irriterad på folk som gör saker och skrattar som fan! Och sen blir de fuckad när någon gör det mot dom,-.-

Eller när folk blir fuckad på lärare för att dom gör sitt jobb och tar datorerna, mobilerna för man spelar på dem osv.. Eller säger till :/
Dom gör sitt jobb, dom har en annan roll som lärare, ett annat som förelder och vän osv.. Dom får inte vara clown, då får de inte jobba kvar.
Men nu måste jag jobba vidare #religion

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ThatGirlNeedAHero - 13 april 2014 18:50

Ny blogg: Smilecolor.bloggplatsen.se Har ingen speciell anledning. Vill bara byta.. Puss! Fortsätt gärna följa mig på min nya blogg ...

Av ThatGirlNeedAHero - 30 mars 2014 22:21

Jag kommer ta en paus från bloggandet. Jag kanske skriver något om jag känner att jag vill få ur mig det. Men bara det. Kanske börjar efter påsk igen.* Några veckor efter. Men vi hörs så längr ? Sluta inte följa bloggen ifall det kommer *extra inlägg...

<3

Av ThatGirlNeedAHero - 30 mars 2014 00:10

Vart mä Linnsen today, vart as varmt ute typ.. Men aa :3 Sen var jag en snabbis med Jennie o hon färgade lila länst ut på hår topparna på mig men det blev sjukt coolt .. Ska väl köpa blå och röd i samma märke då :) ...

Av ThatGirlNeedAHero - 22 mars 2014 19:05

Gissa vem som ska få tona håret rött? :D Jo denna lilla flickä! :3 Ska ha ungefär lika som Hayley willams(stav) i paramore hade i videon/låten decode.. Dagens outfit + dag pyssel :P ...

Av ThatGirlNeedAHero - 20 mars 2014 22:03

Okee.. Först var jag med Linnssii bestoo igår (hon hade ritat av "mej" tihihi :D) Och idag har jag vart på tjej kväll på stan o shoppaatt sönder ^^ och i skolan märkte jag att mitt sudd ser ut som en melon monster som vill äta upp mejj :3 .. Kort...

Presentation


This is my life.. interested?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem lyssnar du på mest? ;)
 Sofijah
 Eminem
 Avicii
 Rihanna
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 1D
 Paramore
 Evanescence
 Linkin Park
 Miley Cyrus
 Kay Perry
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards